شناسهٔ خبر: 174843 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز بهره برداری و اجرای ۱۲۸ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در هفته دولت

گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: همزمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در هفته دولت سال جاری بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۲۸ پروژه عمرانی اداره کل با یک و نیم همت آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، عادل مصدقی در نشست خبری با اصحاب رسانه در استانداری گلستان به مناسبت هفته دولت، با اشاره به آغاز بهره‌برداری و عملیات اجرایی یک و نیم همت پروژه عمرانی استان، اظهار کرد: از این تعداد ۹۵ پروژه، بهره برداری و ۳۳ پروژه آغاز عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها با اعتبارات ملی و استانی و مشارکت بخش خصوصی بهره برداری و آغاز می‌شوند، ادامه داد: بهره برداری از ۱۲۴ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت، احداث و توسعه ۲۶ کیلومتر راه روستایی و تعریض 1.5 کیلومتر از راه‌های شریانی از جمله پروژه‌های مهم محسوب می‌شوند.

مصدقی تصریح کرد: بهره برداری از ۲ دستگاه دوربرگردان ایمن و عریض، ۴۷ کیلومتر روشنایی نقاط پرتصادف، حدود ۱۰ کیلومتر بلوک مفصلی و ۱۶ دستگاه ابنیه فنی از پروژه‌های مهم دیگر به شمار می‌روند.

به گفته وی، بهره برداری از مجتمع خدماتی رفاهی صحراگاز در محور گنبد به سلطانعلی و آغاز ساخت یک پل عابر پیاده در محور سنگدوین علی آباد و بهره برداری از ۲۶ سامانه نظارت تصویری و پیام متغیر هم جزو پروژه‌های دیگر هستند.